چند تا پیامک شب های قدر

چند تا پیامک شب های  قدر   

 

 

امشب تمام آینه ها را صدا کنید
گاه اجابت است رو به سوی خداکنید
ای دوستان آبرودار در نزد حق
درنیمه شب قدرمرا هم دعا کنید
 

برای مشاهده بقیه به ادامه مطلب رجوع کنید. 

ای ماه سر به مهر، سر از سجده بر مدار

پشت سرت کسی است که شق‌القمر کند

.....................

ای قبله حاجات، خریدار گدا باش

ما را تو نگهدار به درگاه خدا باش

اینجا من دلخسته به دنبال تو هستم

محشر، تو به دنبال من بی‌سروپا باش

.....................

آن کدام رنج طاقت فرساست که چاهها را رازدار ناله های علی کرده است؟

گویی هنوز صدای بغض آلود او را از عماق تاریخ به گوش می‌رسد که:

یا اشباه الرجال و لا رجال ...

.....................

امشب این دل، یاد مولا می‌کند

لیلة‌القدر است و احیا می‌کند

.....................

ای تیغ! نجات‌بخش حیدر بودی

از تیغ زبان خلق، بهتر بودی

با آنکه شکافتی سرم را اما

صد مرتبه مهربان‌تر از در بودی

.....................

در نمازم خم ابروی تو در یاد آمد

حالتی رفت که محراب به فریاد آمد

.....................

دیگر ز شهر کوفه ، رفته صفا خدایا

بی حیدر دلاور، غم‌خانه گشته دنیا

.....................

  

شب قدر:

امشب رحمت دست جاریست، مانند رود.. نه! مانند باران...

اگر دلتان لرزید و بغضتان ترکید، کسی التماس دعا گفته.. "مهدی زهرا" ؛ برای فرج من و تو!

.....................

در هنگامه رقص آسمانی ملائک، و در لحظه قدر و تقدیر، دعایم کن.

.....................

زیباست که با خدای خود چت بکنیم

در سایت نماز شب عبادت بکنیم

ای‌کاش که ما فِلاپیِ دل‌ها را

با عشق علی و آل، فُرمت بکنیم

.....................

سحرگاهان که شبنم، آیتی از پاک بودن را به گلها هدیه می‌بخشد، به آن محراب پاکش آرزو کردم: برایت، خوب دیدن، خوب بودن، خوب ماندن را.

.....................

گرچه سیه‌رو شدم غلام تو هستم

خواجه مگر بنده‌ی سیاه ندارد ؟!

.....................

اگه امشب سر سجاده سبز، دل مهربونت لرزید و قطره اشکی گوشه چشمای پاکت رو نمناک کرد، به یاد ما هم دستی به آسمون بلند کن... شاید خدا به حرمت نفس آسمونی فرشته‌های زمینی‌اش گوشه چشمی هم به ما بندازه.

.....................

ما را به دعا کاش فراموش نسازند

خوبان سحرخیز که صاحب‌نفسانند

.....................

امشب آرزوهاتو روی بال فرشته‌ها بذار و تا رسیدنشون به آسمون دعا کن... صدای اجابت که به دلت رسید ما رو هم فراموش نکن...

.....................

سحرگاهان که عرش کبریایی می‌سراید نغمه توحید، تو که آهسته می‌خوانی قنوت لحظه‌هایت را ، میان ربنای سبز دستانت، دعایم کن، دعایم کن.

.....................

امشب که با فرشتگان در آسمان دلت سیر می‌کنی

یادی نما ز ما که پرهامان شکسته است

....................

اگر یادتان بود و باران گرفت

دعایی به حال بیابان کنید

....................

کوله بارت بربند

شاید این فرصت آخر باشد

که به مقصد برسیم

بشناسیم خدا ...

 

....................

بیاندیش که بهترین چیست...

من آن را امشب برایت آرزو می کنم ...

....................

سحرگاهان میان سجده سبز

اگر بر خاطرت رد شد خیال من

دعایم کن ...

.

....................

چو بشکفد ز لبت غنچه های پاک دعا

تو را به فاطمه سوگند ؛ التماس دعا

نظرات 4 + ارسال نظر
9bahman چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 18:28 http://9bahman.blogfa.com

عمق نگرآنے های مآ

فاصلہ مآ رآ اَز

خــُ♥ـــدآ

نشآن مے دهد...

9bahman پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 http://9bahman.blogfa.com

خدایا ...

هیچ می دانی که همیشه به موقع

به دادِ دلم.. تو می رسی ؟؟!

آنجا که خسته ام ..

آنجا که دل شکسته ام ..

آنجا که ازهمه ی عالم و ادم گسسته ام ..

همیشه تو همان دستی هست

که می گیری از دلم غبارِغمها را،

خدایِا..... سپاس

سپاس

9bahman یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 http://9bahman.blogfa.com

زنده بودن حرکتی افقی است از گهواره تا گور
و زندگی کردن حرکتی عمودی است از زمین تا آسمان . . .

sadegh جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 http://www.landsun.mihanblog.com

weblage man domain rayegane ir mide baraye tabdile weblog be website

با تشکر برادر
خودم دارم
<www.irandownload2.dxd.ir>

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد